HTML

Gondolat-fészer

Egy rendetlen agy rendetlen gondolatai.

Friss topikok

  • amber w.: analizálni még!:) különféle szerzők, ötletek:)! (2013.06.21. 08:20) tizenhatodik
  • amber w.: Hihetetlenül lenyügöző bámulatos misztikum. Fura, mert egyáltalán nem sejtelmes jelenlét. (2013.01.29. 02:25) harmincnyolcadik
  • amber w.: Az önzetlenséget magába hordozó művészeti nevelés bevési barázdáit az idő vásott vasfogaiba; az eg... (2013.01.29. 02:10) ötvenhatodik
  • amber w.: Mindig élmény..milyen élmény! (2013.01.29. 01:43) ötvennyolcadik
  • colette: Mi lenne, ha tényleg egyetemeken adnál elő? Szép kis summa, eszed van hozzá, jópofaság is, hogy a ... (2011.05.30. 16:15) ötvenharmadik

Linkblog

harmadik

hangvarázs 2011.03.19. 02:48

 Megvolt a főpróba. Az utóbbi időben megszokott "minden mindegy" állapotban fogtam hozzá. Előtte aludtam, neteztem, ettem, és feszülten igyekeztem nem gondolni arra, mit is teszek rövidesen. Aztán valahogy feléledt bennem a vadászösztön, hangok, gesztusok, dinamikák, minden a végsőkig kiélezve, és miközben egész más dolgok kötik le az ember figyelmedét, a háttérben valahol megszólal a csoda. Az esszenciális esztétikum. Nem érdekelt, hogy utálnak, nem érdekelt, hogy nem fogják fel, hogy a semmiből építettem nekik falut, de az sem érdekelt, hogy közben tudom, igazságtalan vagyok hozzájuk. 

Aztán még próbáltunk, megittam két sört, és bevetettem magam a kuckómba filmet nézni. Jó ez az online mozizás a netről, csak ha nem fizet az ember valami emelt díjas sms-re, akkor a fapados verzió jár neki, az meg állandóan akadozik. Bár lehet, hogy akkor is akadozna, ha fizetne. Ezt nem fogom megtudni, mert én nem fizetek. Mindenesetre elkezdtem nézni a filmet, Julia Roberts, meg tudom is én ki, és akadozva bár, de félig lement. Akkor viszont az egész rendszer megakadt, és se előre, se hátra. No, most kénytelen vagyok letölteni, az információs sáv folyamatosan két órát prognosztizál, akármennyit nő a letöltött adatforgalom. Sebaj, ha máskor nem, holnap reggel megnézem. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hangvaraazs.blog.hu/api/trackback/id/tr162751947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása