HTML

Gondolat-fészer

Egy rendetlen agy rendetlen gondolatai.

Friss topikok

  • amber w.: analizálni még!:) különféle szerzők, ötletek:)! (2013.06.21. 08:20) tizenhatodik
  • amber w.: Hihetetlenül lenyügöző bámulatos misztikum. Fura, mert egyáltalán nem sejtelmes jelenlét. (2013.01.29. 02:25) harmincnyolcadik
  • amber w.: Az önzetlenséget magába hordozó művészeti nevelés bevési barázdáit az idő vásott vasfogaiba; az eg... (2013.01.29. 02:10) ötvenhatodik
  • amber w.: Mindig élmény..milyen élmény! (2013.01.29. 01:43) ötvennyolcadik
  • colette: Mi lenne, ha tényleg egyetemeken adnál elő? Szép kis summa, eszed van hozzá, jópofaság is, hogy a ... (2011.05.30. 16:15) ötvenharmadik

Linkblog

kilencedik

hangvarázs 2011.03.27. 10:07

 Tegnap előadás után elmentünk Zoltánnal sörözni. Nagyon álmos voltam, de kihagyni nem akartam, másfelől a kocsma, ahová mentünk éjfélkor bezárt, így bizakodó voltam, hogy fél egykor már ágyba leszek. Hát nem így lett. Miután nagy nehezen kirúgtak bennünket, Zoltán ragaszkodott hozzá, hogy egy következő kocsmában folytassuk a diskurzust. Miután hozzávetőleg két liter sört már lenyomtam, gondolni sem tudtam alkoholra, és különben is aludni akartam, de képtelenség volt lebeszélni. A vendéglátóipari helység, ahová becibált meghatározhatatlan hely volt. Modern design, csatazajszerű gépzene, egy csomó fiatal. Zoltán már meglehetősen illuminált állapotban volt és nagyon vicces. Elképesztő dumagép, félóra volt, amíg végre rendelt, mert hát fel kellett dolgoznia a szomorú tényt, hogy csapolt sör nincs, aztán a kis csinos pultos lánynak lenyomott valami rettenetes szöveget. A kislány csak úgy pislogott. Később hosszabb időre eltávozott. Én meg néztem a sok fiatalt, és nagyon szomorú lettem. Emberek, akiken látszik, hogy semmi céljuk az életben, csak az, hogy reggel legyen mellettük valaki az ágyban, mindegy, hogy ma más, mint tegnap és holnap, és az, hogy legyen annyi pénzük, hogy megvehessék a legtrendibb cuccokat. A mosolyuk, a kommunikációjuk, a kisugárzásuk annyira üres és súlytalan. És arra gondoltam, hogy nem tehetnek arról, hogy a lét a kispadra szólította őket. Mert maga a mátrix, amiben léteznek egyedül ezt a helyet jelöli ki számukra. Jött egy srác, jó képű, tiszta tekintetű. Ez mit keres itt, gondoltam, és láttam, ahogy lassan magára marad, ült egy hatalmas karosszékben és nyomkodta a telefonját. Nincs alternatíva, talán megúszod ezt a nagy csillogó semmit, talán elnyel. Sajnálom. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hangvaraazs.blog.hu/api/trackback/id/tr992774846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása