HTML

Gondolat-fészer

Egy rendetlen agy rendetlen gondolatai.

Friss topikok

  • amber w.: analizálni még!:) különféle szerzők, ötletek:)! (2013.06.21. 08:20) tizenhatodik
  • amber w.: Hihetetlenül lenyügöző bámulatos misztikum. Fura, mert egyáltalán nem sejtelmes jelenlét. (2013.01.29. 02:25) harmincnyolcadik
  • amber w.: Az önzetlenséget magába hordozó művészeti nevelés bevési barázdáit az idő vásott vasfogaiba; az eg... (2013.01.29. 02:10) ötvenhatodik
  • amber w.: Mindig élmény..milyen élmény! (2013.01.29. 01:43) ötvennyolcadik
  • colette: Mi lenne, ha tényleg egyetemeken adnál elő? Szép kis summa, eszed van hozzá, jópofaság is, hogy a ... (2011.05.30. 16:15) ötvenharmadik

Linkblog

negyedik

hangvarázs 2011.03.19. 02:57

 Visszatérve apámra el kell árulnom, hogy kamaszkoromban bármennyire is szerettem, rosszul voltam attól, hogy mindent elméleti síkon tárgyal. Különféle szerelmi csalódásaimmal kizárólag anyámhoz fordulhattam, mert ha véletlenül neki rebegtem el egy-egy epizódot, akkor ő arra olyan monológot kerekített, amiben az ősember szakóca-használatától fogva a második Világháborúig minden benne foglaltatott, de mivel ekkora léptékű volt az értékelés, az én kis köznapi bánatom nem kapott igazán hangsúlyt. Mikor 19 voltam, rákos lett. Megműtötték, kapott kemót, rendesen le lett amortizálva. Mikor látogattam a kórházban, mégis olyan derűsen fogadott mindig. Körülötte fiatalok halálra vált tekintettel kószáltak a folyosókon, belül már ár is élve a halált, ő viszont, aki szintén elég ramatyul volt fizikailag, nevetett, mesélt, szórakoztatott. Mikor kiengedték, sokat voltunk kettesben, mert anyám valami miatt külföldre utazott. És emlékszem, egyszer a 18-as villamoson csattogtunk a Délinél, amikor az imént leírt megfigyelésemet elmeséltem neki. Ő, aki különben sosem beszélt csúnyán, a következőket mondta erre. "Édes fiam, én fiatal korom óta minden este elmondok egy tized rózsafüzért, minden vasárnap elmegyek a templomba misére, ha én kétségbeesek, amikor valami komoly baj van az életemben, akkor ez az egész nem ért volna egy nagy szart sem." Ettől fogva nem bántam az elméleti fejtegetéseit olyankor, amikor apró gyakorlati kérdések merültek fel életemben. Mert bebizonyosodott, hogy számára az elmélet maradéktalanul konvertálható a gyakorlatra.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hangvaraazs.blog.hu/api/trackback/id/tr72751948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása